Dažnai užduodami klausimai

SIUNTŲ SEKIMAS

Siuntą galite sekti mūsų svetainėje ar viename iš mūsų interneto portalų, įvedę siuntos sekimo numerį arba identifikacinį numerį, kurį nurodė jūsų pardavėjas. Paprastai pardavėjas arba internetinė parduotuvė atsiunčia ir siuntos sekimo nuorodą.

Norėdami patikrinti siuntos būseną, naudokitės šiomis galimybėmis.

Siuntoms, išsiųstoms iš Europos, naudokite Itella siuntų sekimo sistemą.

Siuntoms, išsiųstoms iš JAV, naudokite DHL eCommerce United States.

Siuntoms, išsiųstoms ir Azijos ir Ramiojo vandenyno valstybių, naudokite DHL eCommerce Asia Pacific.

Jeigu laukiate DHL Express išsiųstos tarptautinės siuntos, naudokite Express siuntų sekimo sistemą.

Jeigu siuntėjas suteikė jums specialią nuorodą, naudokite ją savo siuntai sekti. Jeigu negavote siuntos identifikacinio numerio, dėl savo siuntos būsenos susisiekite su siuntėju.

Siuntos sekimo arba identifikacinis numeris yra unikali jūsų siuntai priskirta skaičių ir raidžių seka. Identifikacinį numerį gali sudaryti 10–39 simboliai.

Paprastai siuntos sekimo arba identifikacinį numerį suteikia pardavėjas arba internetinė parduotuvė. Jeigu prekę užsisakėte iš internetinės parduotuvės, el. paštu atsiųstame pranešime, kuriuo patvirtinama, kad siunta išsiųsta, dažnai būna nurodytas siuntos sekimo arba identifikacinis numeris.

Jeigu taip nėra, susisiekite su savo pardavėju arba internetine parduotuve.

Atkreipkite dėmesį, kad ne visoms siuntoms suteikiamas sekimo arba identifikacinis numeris.

Siuntos sekimo įvykius turėtumėte matyti praėjus 24–48 valandoms po to, kai gavote patvirtinimą iš savo pardavėjo arba internetinės parduotuvės. Vėluojama dėl to, kad pirmąjį įvykį sukurti galima tik siuntą perdavus mums arba išsiuntus iš jūsų pardavėjo arba internetinės parduotuvės vykdymo centro.

Daugeliui siuntų nurodome tik svarbiausius sekimo įvykius, tai reiškia, kad gali šiek tiek užtrukti, kol siuntos sekimo įvykis pasikeis. Jūsų siunta toliau keliauja į paskirties vietą, net jeigu tarp sekimo įvykių praeina šiek tiek laiko. Atsižvelgiant į paskirties vietą, dėl atstumo arba pasirinktos paslaugos tranzito trukmės gali šiek tiek užtrukti, kol bus pasiekta kelionės tikslo šalis.

Jūsų siunta taip pat gali vėluoti. Siuntos gali vėluoti dėl meteorologinių reiškinių arba su muitinės procedūromis ar operacijomis susijusių sutrikimų. Jeigu savo siuntos negavote per 10 dienų po numatytos pristatymo datos, susisiekite su siuntėju, pardavėju arba internetine parduotuve. Siuntėjas, kaip mūsų sutartinis partneris, gali pradėti tyrimą dėl prarastų daiktų.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kad kai kurioms siuntoms rodomas tik ribotas sekimo įvykių skaičius kilmės šalyje ir nerodoma jokių sekimo įvykių kelionės tikslo šalyje.

Jeigu jūsų siuntos sekimo / identifikacinis numeris neveikia, susisiekite su savo pardavėju arba internetine parduotuve. Atkreipkite dėmesį, kad nuo to momento, kai gavote patvirtinimą, iki pirmo sekimo įvykio gali praeiti iki 48 valandų.

Įsitikinkite, kad naudojate tinkamą sekimo langelį, atsižvelgdami į savo siuntos kilmės šalį.


SIUNTIMAS

DHL partnerė yra Itella. DHL paims tarptautines siuntas iš siuntėjo ir nugabens jas į Lietuvą. Toliau pristatymo procedūras atliks Itella.

Kai tik siuntėjas perduos mums jūsų siuntą, pristatymo laikas priklausys nuo pasirinktos paslaugos. Siuntėjas, pardavėjas arba internetinė parduotuvė pristatymo laiką paprastai nurodo savo svetainėje.

Atkreipiame dėmesį, kad pristatymo laikas gali skirtis atsižvelgiant į pasirinktą gaminį ir (arba) paslaugą ir kilmės bei kelionės tikslo šalį; į kaimynines šalis siuntos pristatomos per 2–3 dienas , o į tolimas šalis – per ne ilgiau kaip 20 dienų.

Pristatymas gali vėluoti dėl tokių veiksnių kaip meteorologiniai reiškiniai arba su muitinės procedūromis ar operacijomis susiję sutrikimai.

Jeigu tarptautinės siuntos negavote per 10 dienų po numatytos pristatymo datos, susisiekite su siuntėju arba internetine parduotuve, kad būtų pradėtas DHL tyrimas dėl prarastų daiktų. Įsidėmėkite, kad tyrimą pradėti gali tik siuntėjas, nes jis sudarė sutartį su DHL.

Baltijos šalyse siuntą paprastai galima nukreipti į terminalą arba siuntų atsiėmimo vietą. Galimybė keisti adresą nenumatyta. Tik tais atvejais, kai siuntos negalima nukreipti į siuntų atsiėmimo vietą arba terminalą (pvz., dėl siuntos matmenų), galima suorganizuoti pristatymą iki durų.

Paprastai siunta nukreipiama į siuntų atsiėmimo vietą arba terminalą, galimybė keisti pristatymo dieną arba laiką nenumatyta. Tais atvejais, kai siuntos negalima nukreipti į siuntų atsiėmimo vietą arba terminalą (pvz., dėl siuntos matmenų), galima suorganizuoti pristatymą iki durų tinkamu laiku.


SKUNDAI

Visos DHL siuntos Lietuvoje pristatomos mūsų išskirtinės partnerės Itella. Jeigu siunta apgadinta arba pasigendate jos turinio, vadovaukitės Itella svetainėje pateiktais nurodymais.

Svetainėje pateikta visa atitinkama informacija apie tai, kokių veiksmų imtis.

Jeigu savo siuntos negavote per 10 dienų po numatytos pristatymo datos, susisiekite su siuntėju arba internetine parduotuve. Siuntėjas gali pateikti DHL skundą dėl dingusios siuntos.

Įsidėmėkite, kad skundą pateikti gali tik siuntėjas, nes jis sudarė sutartį su DHL.

Deja, siuntos gali vėluoti iki 10 dienų dėl, pvz., meteorologinių reiškinių arba su muitinės procedūromis ar operacijomis susijusių sutrikimų.


MUITINĖS

Siuntos turi būti įformintos muitinėje. Mutinio įforminimo laikas skiriasi atsižvelgiant į šalį ir DHL tam įtakos daryti negali. Kai kurioms šalims gali būti taikomos rinkliavos ir mokesčiai. Muitinė gali sulaikyti jūsų siuntą, jeigu jai reikia daugiau informacijos. Tokiu atveju su jumis bus susisiekta.

Muitinės rinkliavos ir mokesčiai yra vartojimo mokesčiai. Muitinės rinkliavos taikomos tam tikroms užsienyje įsigytoms prekėms. Pridėtinės vertės mokestis (PVM) paprastai taikomas šalyje, kurioje vartojamos įsigytos prekės. Rinkliavos ir mokesčiai įvairiose šalyse skiriasi. Atsižvelgiant į šalį, rinkliavos ir mokesčiai tvarkomi pašto arba muitinės skyriuje. Daugiau informacijos apie muitines rasite savo vietos muitinės svetainėje.